niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołaj w Kotlinie Zasieckiej 102 km

 6 grudnia poniosło mnie  w Kotlinę Zasiecką. Chciałem dojechać starą drogą przez las do Zasiek oraz odnaleźć okrąg w lesie widoczny na satelitarnym google maps.
Zabrałem znalezionego przy łóżku czekoladowego mikołaja ;-) i przed 5.00 ruszyłem. Nieco się przeliczyłem z godziną startu gdyż do Gręzawy dojechałem jeszcze po ciemku i trochę się na tych leśnych drogach pogubiłem. W oczekiwaniu na świt jeździłem czerwonym szlakiem aby trafić na odpowiednią jego przecznicę w stronę Zasiek.
Coś okrągłego...

Leśny hi way

Leśna droga na Zasieki jest idealnie prosta. Cały czas widać na jej "końcu" wieżę kościoła w Forst. Na miejscu rzut oka na stary most , fontannę, zdewastowane 2 cmentarze...
Ruiny mostu do Forst

Fontanna przy moście
Potem szukam tajemniczego kręgu w lesie. Równy jak od cyrkla wyrysowany. Nic tylko UFO musiało tam kiedyś wylądować ;-) Jest on też widoczny na przedwojennych niemieckich sztabówkach.
Na miejscu okazuje się , że pośród regularnego iglastego lasu jest okrągłe obniżenie terenu o srednicy około 100m, lekko podmokłe z uschniętym drzewostanem wewnątrz. Jego sprawcą jest najprawdopodobniej lodowiec...
Panorama miejsca


Zarys trasy wyjazdu








GALERIA WYJAZDU

SZCZEGÓŁY TRASY Z ENDOMONDO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz